onsdag 1 april 2015

Efterlysning utav underskön kvinna,

igår sista Marsch gick du ifrån Stadsbiblioteket klockan 6




du såg lappen om att jag ville gifta mig med dig, detta bekräftade du telepatiskt




mitt hjärta dunkade så våldsamt, och när jag lugnat mig för att tilltala dig, tänkte jag;
'åh Allah för att hon går först, så låt henne bli min sex slav i natt'


det blev du, jag vaknade upp framemot fem, och vi hade imaginativ sex ändå tills efter soluppgången




Jag vill gifta mig med dig! Kontakta mig!




Jag känner att du är gjord för mig, och tror att du kan vara ersättningen när Ulrika Lindström redan flytt till Amerika (nordbon som reser till Amerika, gör misstaget att förkorta sin skönhet i idoliserande, kommer närmade skymningen)




Har ingen lust att gå ut något mera, eftersom terrorister har besatt gatorna, det värsta är att de kallar sig 'tiggare'




hoppas Allah utrotar dessa, och de som stöttar dem, och att svenskar som stöttar dem, blir av med sin svenskhet Allhoma Amin




, nu har Allah givit mig uppgift att skriva rent mina skrifter, detta är förbjudet för andra (att använda dator elektricitet) men för att inte förslösa tiden, nu när Facebook programmet Profeten förvägrats att visas mig, så har jag inget bättre för mig.


Marcus Beijar-Mellin 1, April 2015




vad jag fruktar är 2011 scenario, där programmet i slutändan leder fram till att jag blir inlåst,







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar